Top

Ile kosztuje pozycjonowanie?

Chciałbyś powierzyć pozycjonowanie Twojej strony internetowej profesjonalnej firmie, ale nie jesteś pewny, jakie wiążą się z tym koszty? Jaka jest cena - sprawdź pozycjonowania stron - cennik. Rozwiej wątpliwości - opisujemy najważniejsze kwestie związane z ceną pozycjonowania strony internetowej.

Co wpływa na cenę pozycjonowania?

Pozycjonowanie jest na tyle złożonym procesem, że wycena tej usługi wymaga wzięcia pod uwagę wielu czynników, takich jak: 

  • Branża, której dotyczy pozycjonowana strona
  • Oferta umieszczona na stronie — jej zakres i specyfika
  • Konkurencja
  • Popularność danej marki i jej wizerunek wśród użytkowników
  • Budżet, jaki jest przeznaczony na działania pozycjonujące
  • Rezultaty, jakie chce osiągnąć osobą zlecająca pozycjonowanie swojej witryny
  • Zasięg — pozycjonowanie lokalne, regionalne, krajowe lub globalne
  • Frazy kluczowe, które zostaną użyte w procesie pozycjonowania — ich ilość oraz konkurencyjność
  • Stan techniczny strony internetowej, przede wszystkim to, w jakim stopniu jest ona zoptymalizowana pod użytkownika i roboty Google
  • Przewidywany czas, w jakim strona internetowa zacznie osiągać zamierzone rezultaty
  • Pozycjonowanie stron - SEO


Za co płaci się, pozycjonując stronę internetową?

Pozycjonowanie witryny zakończone sukcesem wymaga czasu i nakładu pracy szeregu profesjonalistów. Zwykle nad pozycjonowaniem pracuje cała grupa osób, z których każda specjalizuje się w bardzo określonych zadaniach dotyczących branży SEO. Decydując się na pozycjonowanie strony, klient płaci za:

  • Audyt SEO
  • Analizę branży i konkurencji
  • Strategię dostosowaną do indywidualnych potrzeb
  • Optymalizację strony internetowej
  • Wykorzystanie narzędzi Google m.in. Google Analitycs
  • Pozyskiwanie wartościowych linków
  • Publikacje treści bogatych w słowa kluczowe
  • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy
  • Stałe monitorowanie, analizowanie i raportowanie procesu pozycjonowania
  • Wsparcie i doradztwo ekspertów na każdym etapie współpracy z agencją SEO

Modele rozliczeń

Opłaty za pozycjonowanie mogą być realizowane według różnych modelów rozliczeń. Na początku współpracy klient musi zdecydować, który z nich będzie dla niego najodpowiedniejszy.

Abonament

Model abonamentowy charakteryzuje się stałą opłatą realizowaną cyklicznie, najczęściej co miesiąc. Kwota abonamentu jest ustalana po rozmowach z klientem i zapoznaniu się z wieloma czynnikami związanymi z pozycjonowaną stroną. Zaletami tego modelu jest możliwość zaplanowania dokładnego budżetu, który klient będzie musiał przeznaczyć na działania pozycjonujące. Dodatkowo ten model rozliczenia, pozwala pozycjonerom sporządzić z wyprzedzeniem harmonogram działań.

Płatność za efekty

W ramach modelu płatności za efekty klient płaci za zrealizowane cele, które zostały ustalone ze specjalistami oraz ponosi koszty tzw. opłaty stałej. Mogą to być w tym przypadku osiągnięte pozycje w wyszukiwarce na wybrane słowa kluczowe lub konwersje np. zakup produktu, subskrypcja newslettera, użycia formularza kontaktowego, rejestracja na stronie.


Koszt pozycjonowania - podsumowanie

Pozycjonowanie strony internetowej jest wymagającym przedsięwzięciem, które dodatkowo jest procesem ciągłym i czasochłonnym. Należy podkreślić, że nie jest możliwe odgórne określenie stałej ceny za tę usługę, ponieważ jest ona zależna od wielu czynników takich jak: strategia, zasięg pozycjonowania, branża, czy też czas współpracy. Dlatego też koszty pozycjonowania strony powinny być zawsze ustalane indywidualnie na linii klient — firma pozycjonerska.

  • Oddanych

    20+

    Specjalistów

  • Zadowolonych

    157+

    Klientów

  • Zrealizowanych

    566+

    Projektów

Masz pytania? - Napisz do nas

Kontakt

Adres firmy

Al Mamedia SEO

503 501 375

[email protected]/

Zwierzyniecka 15, 60-814 Poznań

NIP: 7596142070

REGON: 754258737

Godziny otwarcia

Pn - Pt 8.00 - 16.00

Sobota 9.00 - 14.00

Niedziela 10.00 - 12.00